لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
در کاردیف بهترین نمایش تاریخ یووه را ارائه خواهیم داد!

در کاردیف بهترین نمایش تاریخ یووه را ارائه خواهیم داد!

لئو بعد از این پیروزی به فینال فکر می‌کند، اعتقاد دارد یوونتوس کاملا مجهز است و می‌تواند یک قدوم بیشتر از دفعه‌ی قبل برود و در کاردیف جام را بالای سر ببرد! او نسبت به صعود یوونتوس به فینال رقابت‌ها بعد از دو بار برتری در هر دو بازی نیمه‌نهایی برابر موناکو حرف زد:

 

این برای تیمی که در پایان فصل هنوز کارهایی دارد و در 3 جبهه می‌جنگد، عالی است. ما نسبت به دو سال پیش تیم بهتری هستیم، آن موقع وقتی به فینال رفتیم مردم را سورپرایز کردیم. فکر نمی‌کنم افراد زیادی بعد از روندی که در این فصل داشتیم، شگفت‌زده شده‌باشند.

 

بونوچی در مجموعه ی دفاعی یووه، چرخ‌دنده‌ای حیاتی است، تیمی که در 12 بازی مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان تنها 3 گل خورده است و اعتراف می کند که امشب نتوانسته کلین‌شیت کند:

 

گلی که امروز خوردیم خیلی حیف بود. نباید به خاطر رها کردن بازی چنین گل‌هایی بخوریم. ما در آن مقطع از بازی کمی پایمان را از پدال برداشتیم و بوی گل موناکو به مشام می‌رسید. این چیزی است که باید در آن پیشرفت کنیم. ما نمی‌توانیم هیچ چیز را از پیش برده بدانیم، چرا که در این سطح تنها یک اشتباه برای گل خوردن کافی است. با این‌همه نشان دادیم که چه تیم فوق‌العاده‌ای هستیم و با آگاهی از توانایی‌مان، به کاردیف می‌رویم تا ببریم.

 

بونی ادامه داد : 

 

وقتی در برلین بازی کردیم، خط هافبک خارق‌العاده‌ای داشتیم، اما فکر نمی‌کنم، الان اصلا بدتر از آن موقع باشیم. هافبک‌های ما کاملا مناسب چینشی که با آن بازی می‌کنیم، هستند و ما هم خیلی با آن راحت هستیم. الان تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به کاردیف برویم و بهترین عملکرد تاریخ یوونتوس را به نمایش بگذاریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: